Statistik.

Nya mål och snart slut på takes medalj :-( Har varit oduglig på unika zoner, men den senaste månaden har jag fått upp farten. Från att ha legat på ca 400 st för en månad sedan tills nu 611. Ni i toppen akta er ;-)
Idag blev det 10 st till och när jag va på väg hem stod CanMan för fika. Det tackar man för.
 Sen kunde man belåtet rulla hem igen. Vad har jag då gjort undet min tid i Turf träsket. Jo, många mil på cykel har det blivit. Turf Distance 19983km som jag tar med en nypa salt. Räknar tydligen lite konstigt. Jag skulle vilja ha alla mina sessioner hoppslagna till distance, inte om jag tar en i Oslo och sedan flyger till Stockholm och tar en. Känns som vilseledande statistik. Men men loggar mina rundor på Endomondo där den riktiga sträckan visas.
Trips around the world: 0.239 dags att öka om man ska hinna ett varv runt jorden.
Vad mer, jo 24265 takes har det blivit. Med handen på hjärtat kan jag avslöja att 300 av dom är gåturf 15 st  är bilturf. Och ja jag skäms för att ha bilturfat. Idag såg jag en ny turfare som har fattat det här mad bilturf, han va grym på ur och i bilen till zonerna. Inga namn idag Men det börjar på B*****.  Om inte nya uppdateringen kommer inom 17 dagar så blir det slut med suport där. Hatar att inte se vilka jävla zoner som är blockade. Helt bedrövligt frå Turfcrew att inte ha löst detta tidigare. Det ända jag kan klaga på i appen annars superbra app. Keep working.

Kommentarer

  1. Loozer är riktigt duktig på att bilturfa, han blir nog jätte glad när han hinner före en cyklande turfare till en zon. Jag bara skakar på skallen åt han.

    SvaraRadera
  2. Ja Lasse vad ska man säga. Synd att en ny börjar med bilturfande. Har lättare att slåppa det när en gamal rävv bilturfar.

    SvaraRadera
  3. Härligt att se fler som har ett snitt på över 1 mellan takes och turf distance!
    Livet blir lättare att leva om man struntar i de som bilturfar...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.