Underbar helg.

Så kom den 50 000 takes, sista uppgraderingen på den medaljen. Fast på fel dag. Söndag förmiddag blev det. En assist tur med 13 en tidig söndagsmorgon gjorde också att jag gick från 150 till 194 assist. Känns inte omöjligt att knipa 250 medaljen.
Ny utmaning denna sommar blir att släcka så många ettor (gröna) som möjligt. Har redan lila på närområdet som mål plus 1000 takes på ett begränsat området. Inte i mål där ännu.
Och med sunyour's nya projekt så kan det inte bli bättre. Väntar bara på en officiell länk till hans sida.Kul när det finns lite alternativa mål att sätta upp. Speciellt för oss som inte har med ädlaste medaljerna att göra.

Helgen i Västerås har varit underbar, ca 25 grader varmt med skinande sol. Två fina rundor lördag-söndag blev det. Största problemet va på lördagen när jag skulle ut på piren och innan jag kom dit kunde det ha blivit bråk. Men jag är inte den som muckar i onödan så jag avvek utan att ta zonen. Funderade på en polisanmälan för både ofredande och hot och nerstirrning.




Vissa menar att jag ska vara mig själv, andra anser tvärtemot att jag ska skärpa mig och sluta vara en idiot. Bestäm er!  


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.