Abstinens !!!!

Ja det kan man säga. En vecka på Santorini i Kamari. Inte många zoner, fanns en men den låg där det va romantiskt, usch och blä den tog jag aldrig. Men löpning på morgonen blev det, måste hålla igång ändå. 29 grader kl 08:00 va kanske inte det bästa. Men jag sprang 6 av 7 dagar. Men trevligt hade vi, fint väder och inga moln 35 grader i skuggan varje dag. Hittade en ny funktion på kameran.
Väl hemma så åkte cykeln fram igen. Ny zoner fanns att ta. Säger bara Lipsillen Västerås bästa zon. Undrar hur många som kommer att ge upp på den??? Tips till dom som inte har tagit den parkera cykeln och gå in :-) Jag cyklade några extra km i skogen. Den ligger inte vid en "stig" tro mig jag åkte alla stigar som fanns. Men skam den som ger sig. Och ni kan fråga vilken turfare i Västerås som helst om mitt lokalsinne :-)
Om ni har MTB in i skogen för er andra parkera och gå. Vi snackar offstig mitt i skogen. Men om någon har en bra väg till zonen, meddela mig. Måste ta skiten 50 gånger till.

Off topic, cykelvasan har inte hört så många tider. Trodde stenhårt på Westeras, men hans cykel failade. Så snabbaste Turfare tror jag blev fiskeLasse under 4 timmar. Bra jobbat. Och öl kan han dricka. Merja squirrel vilken insatts, lite bättre än din man. Bra jobbat till alla som ställde upp. Tyvärr va jag bortrest vid tillfälle men nästa år ska jag, så klart bli bäste västmanlands turfare i cykelvasan...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.