Ny omgång.

Har speedat upp lite. Över 100 000 förra månaden Jippiii. Länge sedan nu. Idag va jag på dubbeldejt med 13 o canman. Blev några assist för 13 va någa med att komma in i zonen först så han skulle få Neutralizern. Och det fick han :-) Grattis. För min del blev det bara ...
Men den tog jag gärna. SEn kom jag på att Turfcrew va tvungna att blanda runt bland turfare i seriespelet. Så blev tvungen att kolla in mina motståndare. Ingen västmanlänning denna gång.
Ska väl försöka att inte trilla ur denna månad. Men nu sätter chili säsongen igång och dom måste man sköta om. Så innan omgångsstart fick dom gå ut på solbete en stund. 70% fick vara kvar inne.
Så i slutet på sommaren ska jag ta med lite till en Turföl om det finns någon som vill smaka. Lovar att inte ta med några starka ;-)

Sen så får vi se hur det går i tävlingen på vårat fikabord. Ser inte lovande ut. Om 13 spänner kedjan eller köper en ny MTB så ligger man risigt till.






Bjuder på en länk.

North Texas Red.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.