Dags att öka.

Ja, som sagt. Dags att öka. Har varit riktigt lat senaste året. Från att ha kämpat runt topp 100 sträcket i totala poängen har man nu dalat.
Plats 158. Och velocipedrytta på plats 129. Vad gick fel? Jo, nya turfare. Hundägare. På mitt område har det dykt upp massor med nya turfare. Skitkul, och alla är trevliga. Men vissa av dom har hundar som tydligen är kissnödiga hela tiden och gärna 1 minut efter min blocktid :-) Ska också skaffa hund.

Det som slår mig är att jag är förbannat dålig på att turfa på Torsdagar och Fredagar.
Eller Måndag till Fredag är man kass. Men jag är inte arbetslös eller pensionär eller har elcykel. Så dessa staplar kommer nog att hålla sig där. Men om 25 år så är jag också pensionär så då kanske det ordnar upp sig. Och då får jag köpa elcykel ;-)

Ja, lila zoner går bra på hemmaplan. Men kartan har lite väl många gröna zoner. Attans, som sagt dags att öka.

Jag har ingen respekt alls för de som tar droger. Som polisen och tullen



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.