Gillar.

Ninjorna har jag alltid gillat. Fast livrädd är jag. Denna medalj va lättare att ta en jag trodde. Ja beroende på vart man bor. 17 minuter till tillgodo hade jag. 5 minuter före Westeras. Grattis till han också. Nu fick jag vara först i Västmanland på en medalj.




jeep43 åkte hem när jag kom ut och åt kex och ost. Och känner jag honom så slant det säkert ner en öl också. Men han hade koll på oss ändå.

Det höll på att bli fiasko, igen. Gick och la mig tidigt. Ställde larmet. Larmet ringer 01:30. Va fan ringer du för??? Stänger av. Vaknar senare och kommer på vad jag ska göra. Kollar klockan 01:52.
Sitter i sängen och tänker det är en dag i morgon också. Startar appen och ser jeep43 och Westeras ute. Fy fan jag ska va först. En minut till har runnit iväg. Men 7 minuter senare står jag på garageuppfarten och ilar iväg till första zonen. Det började med ragn som senare övergick till snö. Min mobilväska tyckte det va roligare med regndropparna att öppna allt möjligt  i appen, och även stänga av gpsen ett par gånger. Många tog Ninjan .
Tack till TurfCrew. Det känns som den lilla ändringen som dom gjorde med blocktiden har gjort att man har ett bättre flow fast fler är ute.


I skrivandes stund så vet jag att min arbetskollega CanMan körde satan igår kväll. Måste ha varit för att VIK Hockey suger. Nä ut och jaga honom.

När jag föddes blev jag så förvånad att jag inte kunde prata på ett och ett halvt år.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.