Orättvisor.

Ett inlägg om orättvisor i Turf. Alla klagar. Jag klagar, men likt förbannat kör jag vidare. För det är så jävla kul. Har både läst och hört folk prata om svårt att hävda sig i poängtoppen. Oavsett glesbygd eller tätort. Jag önskar att jag bodde i en glesbygd, hade säkert passat mig bättre. Där jag bor i utkanten av Västerås finns snart bara 65p zoner. 65p zoner för mig är inne i centrum där det finns zoner för att ta en vessla till fots. Det jag vill komma fram till är att om du tar en 65 zon så finns det ett X antal zoner i närheten (omkrets). Där jag bor failar detta om man kollar zoner centralt. Varför ska jag ha längre distans mellan 65p zoner än i Centrum?? Den där berömda fairy som räknar ut poängen verkar sakna både det ena och det andra. Innan jag fortsätter, vad gör jag nu???
Jo, sitter och filosiferar i en julkartong. :-) Nä detta är inte lätt att klura ut. Vi har haft vinnare in the world senaste året, så visst går det. Men inte med ett jobb där man inte kan avvika 5 timmar om dagen. Fast denna app är det bästa jag har laddat ner till telefonen. Vad skulle man göra utan Turf?? Ligga i en saccosäck hela dagarna??
Ta det easy där ute nu. Har för tredje året i rad gått omkull på samma gata nu när isen kommit. Jag kommer att göra det igen nästa vinter.

Jag visste precis vad jag ville bli tills jag fick tala med yrkesvägledaren.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.