Medalj krash.

Planen va att ta Staminatrix. Men det gick åt helvetet. Tar det från början.

Tisdag 11 Oktober. Det börjar att närma sig helgen. Och just nu vet jag inte vad jag har
gett mig in på. 400 zoner på 24 timmar är ingen leksak som bara kommer sådär.
Mitt rekord ligger på 252 zoner. Men taktiken som ligger närmast till hands nu är att ta
så många av de unika zoner jag har kvar i Västerås. Av någon konstig anledning ligger dom
flesta på andra sidan Svartån. Har haft problem tidigare att korsa den. Eller så när man
är på väg över så skriker någon "hoho här borta finns det kall öl" och då är man inte sen att vända.


Som sagt ingen Västmanlänning på medaljlistan ännu. Kanske efter helgen.
Och har man tur kanske det ploppar in flera medaljer.

Onsdag 12 Oktober. Måste börja få i mig energi. Varför inte börja redan nu!!!


Jaha då va det Torsdag 13 Oktober. Och kom just på att taktiken måste ändras.Dålig planering
från början. Hade tänkt börja första passet kl 15:00, det som blev missat va att 16:00 spelar
Tottenham och det tänker jag inte missa. Så nu tänkte jag köra första passet mellan 14:00 - 15:55.
Och sen blir det ett vilopass med öl och pizza. Sen får det bli ett längre passs på kvällen.

Fredagen 14 Oktober. Dagen före. Lite ont i huvudet i dag. Det ser inte bra ut!! Eller var det gårdagens festligheter som slog till???

Dagen D. Körde på okej första passet innan fotbollen. Det va då problemen började.
Tog en runda på 95 zoner. Som planerat. Skulle ut på en ca 150 runda efter fotbollen va planen.
Efter första passet när jag kliver av cykeln känns det  konstigt i höger knä. Jaja man är inte 20 år längre. Det botar vi med pizza och öl :-) Fotbollen va en besvikelse, ren överkörning spelmässigt men det slutade 1-1.
Pass två. Känner redan på gatan ut från huset att det värker i knät. Äh kör på idiot. Men vid minsta lilla uppförsbacke strätar knät emot. Avbryter försöket. Har anmält mig till ett gym för att bygga upp musklerna vid och runt om knäna.
Men något gott kom ut ur försöket. Tog en unik zon, trodde på två unika.

Men den andra visade sig bara att dom hade asfalterat om cykelbanan. Fan vad man kan bli lurad.
Vad hände mer?? Jagad av clownar?? Nä.

Söndag morgon sitter jag här och har bestämt mig för att testa knät. Ut på en tur nu.

Mitt mål i livet är att reta gallfeber på minst en person om dagen.
Hittills ligger jag tre år före i planeringen.


Kommentarer

  1. Vi får startar en stödgrupp för oss på öster så att vi kan stötta varandra när vi ska försöka cykla över Svartån ;-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.