Turf 2016.

Nytt år och nya möjligheter.

Detta år ska jag jobba på att få 1000 takes på "mina" zoner på mitt område. Ett annat mål är att ta Ghost medaljen. Har bara gjort ett försök på den, men då kom det en idiot från julbordet en fredag och tog den 3 minuter i 12. Eftersom jag cyklade lite långsamt och inte höll koll på kartan så han jag inte fram i tid och *stoppa honom.
Det kan inte vara svårt med tanke på alla **Turf "kompisar" som jag har runt omkring mig på området och i närheten :-) har säkert missat någon/några. Alla är kanske inte ***superaktiva, men alla ska till och från jobbet varje dag och gå ut med hunden.
Seriespelet tänkte jag att det inte skulle bli så där olidligt spännande igen. Gick ut hårt men va krasslig i helgen så det blev inte många zoner. Men ligger skapligt med ändå.
Men man vet hur ****snabbt allt kan ändras. Så det blir att köra på och se vart man hamnar.

Sist ett konstigt spår i snön. Någon som sett liknande.
* = slå ner.
** = personer som tar mina zoner.
*** = minst fem zoner så det blir en session. Inte bara den zonen nära mitt hem.
**** = Idioter från andra städer med högpoängszoner som går om en på en piss kvart.

Det är bättre att vara på hal is och ha det glatt, än att gå i lera och sörja


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.