Omgångsstart.

Och så va det dags för omgångsstart igen. Alltid lika kul. Brukar sitta i hörnet och ladda ett par timmar innan 12 slaget. Brukar se ut så här ungefär.
Kampen blev hård mellan canman och perrac. Men perrac gjorde ett ryck mellan fredagen och lördagen när vi va på julbord. CanMan återhämtade sig inte från det rycket.

Eftersom jag inte har kunnat kört något senaste omgångarna, speciellt sista när jag gick i backen dagen före omgångsstart. Så va jag lite extra taggad denna start. Gick ut hårt, ja det beror på hur man ser det. Har man en sådandär som jonac som har tiden att köra nattetid då hänger man inte med.
Sen får man se vad som händer, brukar alltid droppa några placeringar när man är på jobbet. Varför jobbar inte alla ?? ;-)

Och så kom nya Ranken. Den som jag skulle ha tagit för länge sedan men skam den som ger sig.
Cykla försiktigt och använd cykelhjälm. Det gör jag alltid nu för tiden.

Tänk om autocorrect skulle finnas i verkligheten: man tänker gapskratta åt ett roligt skämt men istället skriker man Hagamannen.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.