Mycket har hänt.

Hård kamp om guldet denna månad. Ska jonac knipa sitt första guld eller går det till Ystra. Spänningen fortsätter.

Denna månad har det hänt mycket stormen kom och gjorde det knappt cykelbart i Västerås. Allt blåste omkull. Tufft att Turfa då.
Och så kom snön. Ahhh cykla och pölsa fram är jobbigt. Men man får mer motion då.
Och vad händer på området. Jo ingen kör så det blev några revisit zoner.
Så då tänkte jag. Mmmmm ska jag ta medaljen nu??



Så in på andra dagen hade jag 23 tagna revisit zoner, så för er som kan sitt Västerås så åkte jag och tog zoner bakom Hälla och åsen som ingen hade besökt på två dygn. HaHa jag fick ha dom i 31 minuter. Blev förbannad och tog åsen igen och flygrakan som ingen heller hade varit på typ två dagar. Jag fick behålla dom i en timme. Så jag skiter i den medaljen.

En annan rolig sak är att jaga takes på zoner. Just nu har jag 6 st zoner som är på 1000 takes eller mer.
Jobbar mot 10 st med mer än 1000 takes. Tar nog någon månad till.

Seriespelet ser ut att bli en kamp in i det sista, fast i fel ände av serien :-(




Tydligen möte på jobbet om den där psykopaten som sprider dålig stämning. Schyst att man är den enda som inte är inbjuden.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.