Onödigt vetande.

Läkköttet är ganska bra. Nu återstår bara axeln och revbenet.
Ligger fortfarande -22660p på tvt mot westeras. Mest plus mot tine +7645.
Försöker jobba upp min nya hemmazon till flest takes. Jobbigt.
Den inringade är min närmsta zon. Den tar jag två gånger per dag och dom andra som ligger högre bara en gång. Så då kan ni räkna när jag har gått om och har flest takes på den.
Sen jag började ligger jag på ett snitt av 3313p om dagen med ett takes på 30st per dag.

Ska börja med att se hur många zoner som man hinner ta på en timme. Det kom upp en sida där man kunde se topplistan för det, men den dog efter bara några dagar. Därför tycker jag om den nya funktionen i appen. Tid och takes.

I vissa delstater i Usa är det olagligt att fånga fisk med lasso..


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.