Turföl mm.

Septembers Turföl gick av stapeln. 20 st tappra hade hittat ner.
Det har inte blivit någon poängskörd senaste månaderna. September månad skrapade jag ihop hela 35 tusen poäng. Måla min del av stan lila har inte hänt så mycket med. Förutom två nya zoner som måste besökas 50 ggr till.
Mobbad i chatten har jag också hunnit bli.
Hur vet hon att jag brukar stå i skogen och göra helikoptern????

Rank: Turf Lord (47), har varit på g länge nu att slå över till 48. Inte ens det får upp min motivation.
Sitter hellre på rumpan och gör inget. Mycket skönare.
OK, tar en utmaning för att ha något att stäva efter. Har en zon som bara ligger en rush från dörren.
GrytaHögen, som synes så har sunyour haft den i 12% av tiden denna omgång. Och då bor han inte i närheten av den. Så nu ska jag gå om honom på den zonen.

Med början från nu.





Varje man är herre i sitt eget hus - till gästerna har gått.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.