Inte vad jag hade tänkt mig.

Ja, förra inlägget va ett oskyldigt försök till att motivera mig. Ta Grytahögen i % mer än SunYour.
Blev tydligen en morot för fler än mig. Det blev lite mer än bara jag som tydligen ville ta zonen. Kampen som blev efter SunYour lade upp inlägget på Turf Västmanland. Vet inte hur många som kommer åt länken.
Lite roligt blev det, tydligen så ska jag inte få ha zonen över natten eller undertiden jag är på jobbet.




Men skam den som ger sig. Nu går jag för första platsen på denna zon. Men efter denna månad så kommer den inte att vara värd mer än 65p. Med den aktiviteten det har blivit.



Sen en solig Söndag tog jag och CanMan en tur till Sala för lite unikjakt. Både zoner och turfare tänkte vi. Tji fick vi. Det första vi såg va .....
..... velocipedrytta och hans husbil. Så det blev att ta zoner av honom. Och när vi väl lämnade Sala så gick det fort. Operation släck inkräcktarna.
Men det va fint där fast jag cyklade vilse flera gånger och så är det här med höger, vänster i korsningar så har min gubbe en tendens till att åka ifrån zonen.

Tar en länk som avslutning.
14-underbara-samtal-mellan-svenskar-som-blivit-avlyssnade-pa-stan/
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.