GrytaHögen och en bekännelse.

Det gick som jag trodde. Nu kan jag ta ut segern. Tack till sunyour och gekkoman.
Ödlan försökte gå om mig med sin finurliga taktik. Att ta Grytahögen när jag hade kommit till jobbet.
Då på kvällen va det desto roligare när man såg att han rörde sig ut mot mina domäner. BLOCK.

På Turf Västmanland kan man se en hel hög med selfies från högen. Tror inte den zonen har varit så välbesökt förut.

Turf är ett väldigt roligt och fartfyllt spel. Speciellt efter ett par öl. Och här kommer min bekännelse.
Cykelhjälm. Ja när jag tar mina längre turfrundor så har jag alltid cykelhjälm. Men jag är dålig på den när man ska hem till någon på en öl eller ner på stan. När man bara ska ta zoner som man passerar genom till punkt B. Så jag har väl kört ca 50% utan hjälm. Det är då det händer. Så fr.o.m nu är det alltid på. Skiter i frisyren eller att den är jobbig attt ta med. Bjuder på en selfies.
Fyra stygn ett krashat öra, ett revben kaput plus en axel som gör så in i helvete ont. Men röntgen visade inga allvarliga skador, inte på huvudet heller. Inga som jag fick av smällen iallafall.
Så cykelhjälm på.

Kommentarer

  1. Aj fan det där var inte kul att se. Har du lärt dig det där från Jeep43 ;-)

    SvaraRadera
  2. Vad skulle det vara bra för? 😉 klant. Krya på dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lasse. Jag som tänkte jaga dig men jag skjuter upp det en stund.

      Radera
  3. Men så du ser ut ;-) Ja, jag tycker synd om dig för satan så ont det måste ha gjort. Hoppas på snar bättring :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så här bra har jag aldrig sett ut ;-) Klarade tänderna. Gå turf några dagar till sen jävlar.

      Radera
  4. Det var ett par roliga veckor på högen.
    Men, satan vilken vurpa du måste gjort i lördags... Klant.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det va kul. Ingen aning om hur vurpan gick till eller hur jag kom hem. CanMan va och tittade på muren jag hade dejt med. Och hittade en lapp från en trevlig tjej som hade min mobil. Måste skicka blommor till henne.

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.