Ej enligt plan.

Gick med i Seriespelet igen. Och det ser inte bra ut.
Kan sammanfattas som så här. Två sjukveckor. Ej enligt plan. Ombyggnad av huset. Senarelagt pga sjukdom, som senare blev senare lagt pga dåligt väder. Men jag kanske gör ett ryck sista veckan. Jimo håll i hatten.Med så dåliga sessioner kan man inte vänta sig mer.
Och nu kom det mera statistik One Hour. Det har jag och Jimo längtat efter. Och där ska jag ligga före honom. Men jag litar inte på den sidan. Den har registrerat mig till jobbet idag. 10 st zoner ca 650p. Den har registrerat 44 zoner 3696p. Nä något fel.

Unika zoner ser inte heller bra ut. Men några mål måste man ha.

Vad har då mer gått fel? Jo velocipedrytta har gått om mig i totala topplistan.

I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.