Augusti slut.

Så har vi börjat om på en ny runda. Den sista blev inge bra, avslutade sängliggandes sista veckan.
Och är fortfarande inte frisk. Detta gott folk gör att det hårdnar i kampen i totala topplistan.
velocipedrytta tog ledigt och jobba ikapp. Räknar med att ligga efter honom när veckan är slut.
Men skam den som ger sig. Har inte nämnt det tidigare men när han tog sin hemmazon för Tusende gången hjälpte jag till. Och belöningen en Whisky och lite skitsnack.Vissa vet hur man gör mig glad.
En runda jag va ut på så fick jag syn på detta..
Och jag kan upplysa alla att detta är en bräda.

Seriespel har återupptagits. Och jag vet att Jimo är lycklig just nu över att ligga före mig. Men som sagt ingen turf första veckan så jag låter han va lycklig ett tag till. Poängen i toppen är inget som skrämmer direkt. Men triggar man honom så kanske han kör hela månaden och skiter att gå tillbaks till den där irriterande enzonsturfare.
Fröken till lille Pelle.
Varför har du tagit med dig din tama mus till skolan??
Jo fröken innan jag gick hörde jag pappa säga till mamma att när Pelle har gått till skolan ska jag slicka mus.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.