Turf Vila.

En veckas semester i Bulgarien var välbehövligt efter denna solfattiga sommar. Hade koll på zonerna i Nessebar och Sunnybeach, fanns fyra stycken. Tog bara tre av dom. Och lite ensamt va det.
Tog mina tre zoner och ett par revisit under tiden. Va lite jobbigt i dom plus 30 grader som va.
Men så helt plötsligt händer det.
En röd jävla zon. MINA ZONER!!!!! Nä nu jävlar åkte hornen ut.
Så det va bara ut och ta tillbaks zonen från myrstin som också är hemmahörande i Västmanland.
Vad denna nu gjorde där nere och gjorde anspråk på "mina" zoner. Zonen vi bråkade om en dag va NessebarCity.

Saknade mina cyklar så då fick man hitta på andra färdmedel att ta sig fram på. Gick inte fort men lite glad blev jag iallafall.
Ha en fortsatt trevlig sommar.




Kommentarer

  1. Roligt att läsa dina kommentarer, ha en fortsatt trevlig sommar ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.