Kampen mot CanMan.....

..... fortsätter. Men först, nu är det någon jävla zonläggare som återigen tycker det är kul att lägga nya zoner i min jävla tårtbit.
Nu måste jag cykla dit 51 gånger till. Jaja klart man ska ha lite mål i spelet. Och ett är att vara bättre än canman. Min jobbarkompis som jag har fått att börja turfa och han är fan en svår nöt att knäcka.
TvT´n bryr vi oss inte om säger båda men jag vet.
Som sagt så gåturfade jag i Stockolm i två dagar och då passade han på den jäveln.
När jag kom hem hade han ryckt med 10 tusen poäng så nu jävlar ska jag jaga den fan.
Jag vet att jag knäcker han lätt men han ska tro att han har kontroll.
Mer tävling, jag leder ranken 47 mot 43. Han har övertag på unika zoner 751 mot 712. Regions visit lika 7 mot 7. Men däremot Areas visited ligger jag under 7 mot 30. Hur nu det har gått till.
Summering kommer efter avslutad runda.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.