Mmmmm...Lista.

Ska det se ut så här varje morgon.
Varje morgon så blir man av med alla zoner när man har fått i sig första kaffet på jobbet.

Min tidigare lista har tagit en annan vändning sen sist jag uppdaterade den. Platserna tidigare har reviderats. Nu utser jag bara vinnaren eller förloraren.

Nu till listan:

Mindre glada listan:                                            Glada listan:
kastrom                                                               westeras strax bakom alla andra.

Motivering behövs ej på första, till westeras som jag har hatat ;-) sedan min turf karriär började hjälpte till att pricka min poäng i jämnaste turfaren så där svängde det över rejält.

Västerås jobbigaste/största bilturfare förstaplatts:
boozer tätt skuggad av kastrom.

Och alla vet att det är med glimten i ögat.

Nu är det inte långt kvar till Rank 47.

Träffade på en trevlig gästturfare i veckan charlie07 och fick en trevlig pratstund. Alltid roligt med folk som kommer på besök.

Det är bättre att tiga och bli misstänkt för att vara idiot än att öppna munnen och röja alla tvivel.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.