Värsta Utmaningen.

Det är att ta sig ned på TurfÖlen. När ca 30 st andra turfare ska till samma ställe. Vad är då taktiken?? Ska man vara först så att man har fritt fram och får höra zone lost hela tiden. Risken finns att man hinner med för många öl. Eller ska man skita i zonerna och bara cykla ner som man gjorde före Turf uppfanns. Ingen option för mig. Sist in då. Kan vara bra men då kanske man inte hinner så många öl. Eller som igår, man får kryssa sig fram och ibland ta en längre blocktid för att komma fram.
Tack CanMan, 7 minuters blocktid gjorde att jag klarade en bana på Candy Crush som jag hade fastnat på. Igår va det en trevlig kväll med många som dök upp, någon räknade till 36 st. Kan vara rekord.
Och nu är allt sig likt i Västerås igen. Solen skiner och fler och fler hittar ut.
Dom där gröna zonerna brukar kunna vara gröna ett par tre dagar men nu fick jag behålla dom ca 1 timme. Men men det är bara ut och ta dom igen.
Äntligen klar med 200 sessioner innan Midsommar. Check.
Nu ska jag bara pricka 100045p innan nyår i den nya tävlingen Jämnaste Turfaren.

Det är svårt att göra ingenting, för jag vet aldrig när jag är färdig.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.