Allt åt helvetet.

Detta kan förklaras bäst med en bild.
Me nu har jag gått in i en liten vilopaus. Så jag får jaga honom senare. Och så dök det upp nya zoner på närområdet. Dom måste bara tas. Bara en som är lite farlig. Ligger för nära där Westeras bor. Och en smäll till såg jag nu.
Fan bara ut och köra. Ok zoner nära mig.
Vissa går bra att ta men som sagt vissa ligger nära farligt område ;-)
Min lila tårtbit är inte så lila som jag vill att den ska vara.
Vad mer går åt helvetet? Leksands IF på väg ur SHL, Tottenham missar topp fyra igen. Skulle ha 100000 tusen poäng denna månad. Har 50 tusen på tre veckor. Sessioner har det inte blivit så många denna vecka. Men det finns dom som har det värre än mig.

Resan till himlen eller helvetet bokar man på samma resebyrå.



Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.