Misslyckad Omgångsstart !!!

Jaha då va det dags igen. Hela mitt liv är ett misslyckande eller åtminstone mitt Turfliv.
Skulle ha 46000 poäng till Rank 46. Sa att jag skulle klara av det under föra omgången, men nej det gick inte. Är inne i ett tomrum just nu. Sista tre veckorna tog jag bara zoner till och från jobbet + någon runda på helgen. Det resulterade i 58500p första veckan andra blev 18735p tredje blev ett lågvatten med 16596p och värre blev det sista veckan med 11280p. Snacka om vi vet vilket håll den spiralen blev. Skrapade ihop 105111p denna månad.
NäNä här ger vi inte upp snart dags för en ny start i Februari och jag tänkte nu jävlar kör vi.
Såg fram mot alla gula zoner som helt plötsligt dyker upp, så hände det kl tio på Lördagskvällen efter lite öl och fotboll så kände jag mig lite konstig i kroppen tittade på dom två ölen som stod där och tänkte, er har någon spettsat ordentligt. Men jag tog mig in på toaletten där jag körde lite lastbil eller det va säkert tur och retur til Kina. Vinterkräksjukan hade kommit. Låg på golvet och sov och rattade till kl 5 på Söndagsmorgon innan  jag tog mig till sängen. Så det va bara att ligga där och se alla gulla zoner komma fram.
Men på Tisdagsmorgonen fick jag åter igen ge mig på cykeln till jobbet och jag kände nu jävlar kör vi ikapp. 583p fick jag ihop på den rundan. Något jag vet jag är bäst på händer på Onsdag. Västmanlands Turföl.  Nu när fiskeLasse är borta från stan så finns det ingen konkurrens.

- Vad sa salladssåsen när du öppnade kylskåps dörren?
- Plese close the door, I'm dressing.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.