Nytt Turfår.

Det nya Turfåret börjar på Söndag. Första omgången på det nya året. Må bra alla turfare. December 2014 måste vi summera först squirrel går mot en ny guldmedalj. Om hon inte rasar och bryter ett ben eller två. Hon är en kämpe. Kanske 1 miljon ??? Alla gamla turfuvar i Västerås som man har haft respekt för får passa sig. Vi har en ny Queen i stan. Och med det sagt så kan ju inte hennes man fiskeLasse låta henne ha fler guld än vad han har så jag sticker ut hakan och säger att han tar ett guld innan April månads omgång. Jag tror han har planer för Januari men det visar sig.

Lite kyla har det varit i Västerås denna vinter. Lite för lite tycker jag.
Observera mössan. Mitt turfande är som dom. Upp och ner. Denna månad blir det blygsamt på topplistan.
Men jag lovar bättring i Januari.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.