Dagens Sanning.

Det positiva är min karta över tagna zoner. Försöker hålla lila på min lilla tårtbit. Går ganska bra.
Men det skulle inte förvåna mig om zonläggaren maqqan förstar allt snart. Tyvärr ingen länk till dig för det är omöjligt att hitta en person när det inte finns en sökfunktion på turfgame. Länk lades dit efter ett bra inlägg av /velocipedrytta :-) Nu kan jag hitta alla.

Det som har förstörts är unika zoner i Västmanland/Västerås.

Fan vad rött det är. Det kan även bero på att jag blivit slö. Eller nått mina mål. Ligger just nu och bara bevakar velocipedrytta så han inte går om i totala toplistan. Behöver utmaningar för att orka kötta. Vinna regionen eller världen är uteslutet, jobbar och har familj. Den andra utmaningen va att slå Westeras varje månad och det har inte varit svårt, första året som turfare slog jag inte honom en gång.
Men nu har jag typ 12 månader på raken då han har legat efter mig ;-) Men fortfarande turfguden i stan tillsammans med SunYour.
OK nytt mål. Rank 46 innan nästa omgång Saknas 46000 till det. Nu kör vi.

Kommentarer

  1. http://turfgame.com/user/peek
    Byt ut ditt nick mot den du söker så får du upp den på en gång :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du chockar. Fan vad smart du är. Eller jag som inte är smart ;-)

      Radera
  2. Intressant, ska se vad vi kan göra, ser ju alldeles för lila ut

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.