200 Turf sessions till midsommar.

Ok gick med i gruppen 200 Turf sessions till midsommar. Och det ska väl inte vara några problem, jag,vi har 157 dagar på oss. Det blir ca 5,2 månader och perioden Nov-Dec gjorde jag 148 sessioner.
Så det borde inte vara fara på taket. En liten länk till min statistik TurfUtmaning.

Sen läste jag en tråd på Turf facebook. Om antalet zoner i olika städer och att Västerås har många. Va tvungen att kolla hur många zoner som finns i Västerås.
Nu tog jag med Barkarö och Hökåsen som ligger lite utanför Västerås. 475 zoner kan man ta om man orkar runt hela Västerås. Och jag kan hålla med tråden på facebook att det är väldigt många zoner i Västerås. Karta över zoner i Västerås.
Svårt att lägga ut zoner i stan för allt blir bara förtätat som jag tycker är lite tråkigt. Hellre zoner mer ut på landsbygden så man får cykla lite. Sen är det väldigt många turfare i Västerås så ibland är det bara att glömma att gå ut.

Sen en känga till Turfcrew, för ca 4 månader sedan kom det ut på Turfgame att en ny version va "nära" för mig är det typ 2 veckor bort inte ett halvår. Och enligt rykten så skulle man lättare kunna urskilja blockade zoner. Själv åker jag in i massor av blockade zoner som är helt omöjligt att se på någon av mina telefoner. Stanna efter varje zon för att zoma in och ut har jag ingen lust med. Varför inte bara lägga till en färgskala så att användaren kan välja mellan 5-6 olika färger hur man vill se sina zoner ???? Det borde man ha hunnit gjort på 4 månader!!!
Exempel:
På denna karta ser man två blockade zoner men i verkligheten så är nästan alla zoner på kartan blockade. Så tråkigt.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.