Sguardo är död ;-)

Ok återkommer till det om en stund. Novembers långa runda är över. Blev ingen kamp i Västmanland denna månad URacing avgjorde ganska omgående. Tog 250000p denna månad och placerade mig på plats 3 i Västmanland. Nöjd med det. Det beteende som jag alltid har och som skall försöka brytas är att jag tycker det blir tråkigare ju närmre avslut av omgång som kommer.  Mina veckopoäng visar det tydligt 1:a v 71000p 2:a v 53000p 3:a v 47000 4:a v 43000p 5:a v 35000p. Och det är inte orken som tryter, antingen så har man tillräckligt med poäng eller så ligger man bra till så att det behövs inte lika mycket jagande av zoner. Och December omgången är 5 dagar gammal och redan avgjord. squirrel har startat ursinnigt efter att ha legat i dvala ett bra tag nu och hon nöjer sig inte med att bara vinna Västmanland :-)
Sguardo är död!!!! Han kom till efter förra turfölen när vi skulle ha en 3 dagars tävling från ny omgång till turfölen. Det va jag (sguardo) Skuggvarg och ajaur01 . Tyckte det skulle va kul att dom inte visste att det va jag och jag vann med hästlängder fast det hade jag gjort ändå utan att "fuska".
Bara att byta namn hade varit för enkelt att se. Så då blev det börja om från början. Och jag tycker synd om nybörjare, har väl aldrig tippat på sidan i en zon så många gånger. Gud vad lång tid man måste stå still. Medaljen som jag är stoltast över är neutralizern som jag lyckades ta. Och att bara få behålla zonerna i 5:25 minuter va inte heller kul. Och så ville man inte krocka med någon annan heller. Det va lite jobbigt men kul. Sguardo kanske återuppstår när man minst anar det.
Nu är det snart dags.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.