Vad Göra Nu ???

Lite slentriant, behöver ny utmaningar eller medaljer. Vad ska man stäva efter??
Total poäng ca 2.7 miljoner och rank 45. Jakten på ranker dog vid 40, inga mer fördelar efter det.
Det ända roliga är jakten på velocipedrytta i totala topplistan, skiljer ändast -2987p.
25000 takes och sista färgen på den medaljen. Hoppas det fortsätter med lite mer färger, finns ju många nyanser att välja på :-)
El Staminatore har jag ej tagit, har varit nära ett antal gånger men föredragit en öl i soffan istället.
Men den ska jag definitivt ta inom en snar framtid. Insomnia vet jag inte om jag kommer att ta, inte så speciellt intresserad av den. Eager Weasel har jag tiden 10:11 fast jag inte har gjort något allvarligt försök på den, kan tänka mig att trimma den tiden till under 10 min iallafall.
Släcka alla zoner i Västerås går bra, men det dök upp en ny igår. Har bara ytterkanterna kvar. Och dom ute på Mälaren, så jag hoppas på en kall vinter med tjock is så jag vågar mig ut.
Tagna zoner, ja skulle vara att släcka alla engångstagna zoner. Men det kommer också med tiden.
Vad mer?? Jo uppe i 1546 sessioner, får fira lite extra när jag passerar 2000 stycken. Unika zoner då.
Uppe 646 st nästa medalj är 1000 st. Finns att ta av men om jag är på bortaplan så är det oftast med familjen och då prioriterar jag dom och då blir det oftast bara en eller ingen zon.
Vi får se vad framtiden bringar eller så börjar man bara om igen det kan va något att kämpa för att ta allt igen :-)

Kommentarer

  1. Ny utmaning kan ju vara att färga samtliga zoner i Västerås lila. Du ser ju ut att ha lite att jobba på ;-)

    SvaraRadera
  2. Nästa utmaning blir att bli först att ta vattenzonen Videstøltjønn ;-) Lycka till :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om den ligger i mitt badkar så kanske ;-)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.