Jakt på unika Zoner.

Nu kommer höstmörkret och lampan måste fram. Har på senare tid jagat unika zoner som en del i detta spel. Har varit i Örebro och i Enköping den senaste tiden innan jag upptäckte att det finns unika zoner på andra sidan svartån i Västerås. I min hemstad. Vem kunde tro det.
Så det blev en liten tur på 5 mil för att släcka lite på kartan. Vattenzonerna får bli i vinter om isen lägger sig.
En vända till på andra sidan så ska Västerås vara klart. Bara tanten Bäckby håller sig undan och inte blockar en som hon har gjort när man har kämpat sig över Svartån. En svår krash för en Turfare blev det också i Västerås med 20 minuters minneslucka efter att ha gått i backen utan cykelhjälm, Nu kanske inte cykelhjälmen hade fixat allt men va duktiga och använd skydd. Min cykelhjälm är helt värdelös. Vet inte om den fungerar, har inte stupat omkull sen jag köpte den :-) Nää skydda er där ute.

Kommentarer

  1. Vi pratade ju om att ta det lugnt och inte vurpa, man kan lära av andras misstag....har jag hört ;-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.