Ny Runda.

Ny runda startades och denna gång va man med från början. Fast den planlagda rutten fick ändras både en och två gånger. Mycket folk ute vid omgångsstart. Efter viss problem med att folk hoppade omkring som yra höns och det såg ut som att dom tog sina egna zoner visste man inte om någon hade hunnit vara i nästkommande zon eller inte. Tänkte att jag skulle köra så att kronan dök upp men när mina zoner ibland visade 33z för att i nästa stund visa 25z. Lite svårt att veta hur många man hade eller dom andra. Men skam den som ger sig. Efter ett litet stop och väl planering så hade dom flesta gula rykt från innerstan och folk letade sig utåt så dök jag ner och roffade åt mig kronan. :-)
Tog senare på kvällen en 2.7 mil runda till Gäddeholm, blev så långt för att jag åkte fel ett par gånger.
Efter halva rundan mötte CanMan upp med lite påfyllning av vatten. TACKAR.
Sen fick man gå och lägga sig på topp i Västmanland men det skulle bara vara tills nattsuddarna kom ut och sen nu på Måndagsmorgonen har raset bara fortsatt. Fy att man ska jobba.
Får väl se hur mycket mera man ska sprattla till denna månad. Vi har ju ett antal heltidsturfare som blir svåra att rå på.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.