This is me...

Member since 2012-08-21indragen av Lumoc. Är nu uppe i 1351 sessioner. Har spelat hockey , fotboll och innebandy under min uppväxt. Springer, cyklar och åker inlines på äldre dar men har blivit mer cykel sen Turf kom in i mitt liv. Ett av dom bättre träningsprogram som har utvecklas på senare tid. Denna månad är lite off. Haft semester och varit på Santorini där jag fick lära mig att Facebook är ute och selfies måste man bara kunna. Tog hjälp av Therese men jag är kass.
Annars så är jag skoningslös när det kommer till Turf och tävling.  Dom som kommer i min väg blir mat. Jag attackerar utan förvarning. OBS djurvänner blunda när ni läser vidare....
Snart bara en vecka kvar till ny runda och då blir det lite mer fart på cykeln.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.