Tuff Turfhelg.

Helgens Turf va en av de jobbigaste. Varm och svettigt blev det på cykeln. Men på Fradagskvällen teamade vi upp på en uteservering. Och åt och drack några kalla.
LuckyL, jag Peek och kastrom vi va glada över vad dom serverade. CanMan hade redan fått för många öl och va tvungen att avvika ;-) Och efter det tänkte jag, imorgon kör jag satan.  Men det va inget svalare så efter en runda på 85 zoner åkte jag hem dyblöt och trött. Ett par timmars vila blev det och tänkte nu drar jag till andra sidan stan !!!! Då händer detta....
Så va den rundan förstörd. Detta mötte mig när jag kom fram...

fiskeLasse och squirrel med en öl. Och när två guldmedaljörer bjuder på en öl tackar man inte nej.
Tack Sportfiskeboden, på söndagen blev det pannerad torsk på middagsbordet.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.