Jobbig Zon.

Äntligen kom den, SandISkon en jobbig zon om man kör efter spåret som jag tror alla cykelturfare gör men inte bilturfare. Bara att ställa ifrån sig cykeln och ta sig ner sedan när man är glad och har tagit zonen så ska man upp igen :-)

En ganska så bra höjdskillnad. Men skönt att zonerna inte bara ligger på slät asfalt. Och så testade jag lite turist Turf. Bara en zon innan jag klev på båten och in i dimman.
Imorgon är målet att ta en region till, har varit dålig på att Turfa utanför västerås. Kanske om jag smörar får jag göra fler avvikelser. Inte lätt att vara ensam Turfare i familjen.
I Västmanlands topplista är man ordentligt akterseglad. Topp platserna ser ut att bli ett familje drama mellan Bäckby och hennes man WOHOoooo. Får se hur det går.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.