Dålig Omg.

Dalar ordentligt på topplistan i Västmanland. Ser inte bra ut. Men ännu är det inte slut.
Vad jag inte visste denna månads omgång va att staketet va prio 1. Hur tänkte man här. Minst en månads varsel vill man ha ;-) Man ska icke ta det easy på semestern, man kan bli lat.
En snabbare tid på Eager Weasel då ???? Nä inte det heller. Gått om LuckyL ännu ??? Nä inte det heller. Tröttmössan har fått upp farten. Sommaren för mig är en dålig period att turfa på. -20 grader och snöstorm då trivs man.
Det jag kan glädjas åt är att nu är jag nere på -18790p på TvT´n mot Westeras.
Den jag ligger mest + på är velocipedrytta med +7693p. Fast nu har jag väl förstört det lilla försprånget. Sisst när jag skulle jaga ikapp honom på totala topplistan fick han nys om det och fick en massa sprutt i benen. Ligger ca 150 000p bakom i dagsläget. Snart dags för ändring där... :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.