Alla dagars problem.

Hade en gång i tiden tagit alla (nästan) zoner i Västerås men har inte orkat paddla över Svartån sen jul. Och det förföljer mig. Nu lyser dom röda j...a pluttarna mig. Måste göra något åt det.
Och min lila tårtbit på antal tagna zoner har blivit ett spöke det också. Kommer inte ihåg vem som va förra zonläggare i Västmanlnad men nu är det Bombina som fortsätter sätta en annan färg i min tårtbit. Tycker inte om henne, eller tror det är en hon. Urspårning, ni cyklar ifatt Bombina och där står jag. Snacka om chock ni skulle få. Åter till lila tårtbiten.
Nästa inlägg blir om jakten på unika turfare. Alla utom en får gott betyg ;-)
Mina listor filar jag på fortfarande.Ändrar sig varje dag. Igår va alla idioter.
Ni som följer topplistan så ligger jag långt före Westeras.


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.