Bättre sent än aldrig...

Här kommer en blogg från Västerås.

Här har vi många tunga och galna Turfare. Lite om vad som händer i och mellan zonerna.
Som sagt bättre sent än aldrig Welcome Peek. Turf member since: 2012-08-21 11:09:33.
Har kört Turf ett tag nu både på gott och ont. Kommer att vara frispråkig om vad jag tycker om Turf och mina kollegor i Västerås. Mina mål och hur dom går kommer att finnas här.
Ska snart spika Topp tio listan i Västerås. Och jag börjar med bra Turfare. Listan fylls på efterhand. Sen kommer jobbiga eller galna Turfare  . Vilka ligger på + eller - listan. Allt med glimten i ögat.
Allt detta gör jag för ett litet skratt i Västerås.
Fortsättning följer...

Kommentarer

  1. Väntar med spänning på fortsättningen

    SvaraRadera
  2. Förslag på lista!

    Mupp 1: PEEK
    Mupp 2: CANMAN
    Mupp 3: LUCKYL
    Mupp 4: KASTROM

    SvaraRadera
  3. Alltid kul med folk som orkar blogga. Lycka till! Ser fram emot att läsa dina alster.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

750 000 Tusen.

Omgångs Unika.

Underbar helg.